onsdag 26 januari 2011

wokmix

Eftersom att mitt internet bara fungerar kvällar och helger så kommer det inte upp några blogginlägg
mitt på dagen. Dock kan det hända att jag skriver ett inlägg som inte publiceras fören efter sju på
kvällen, då internet börjar fungera, samtidigt som ett mer aktuellt inlägg. Därför kan det alltså komma
ett par inlägg samtidigt vid samma tid, fast handla om olika saker. :)

Min häst har kommit i värsta trotsålder nu! Hon är inte tjurig men är rädd för minsta lilla grej som hon
aldrig varit rädd för förut, ber man henne gå framåt, så stannar hon och vägrar gå tills man får banka
fram henne.. hoppas det går över fort!

Nu sitter jag och äter wok (klockan är typ två egentligen) :D huur gott som helst och det var riktigt länge sedan jag åt det faktiskt.
mums!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar