söndag 30 januari 2011

diabetes ?

Jag börjar allvarligt fundera på om jag har diabetes eller nått ..
Jag dricker verkligen huur mycket som helst numera och är jättetörstig hela tiden. Dricker minst en liter saft varje dag och då är det inte inräknat det jag dricker till frukost, lunch och kvällsmat. Jag hoppas verkligen inte att det är så, men varför har det helt plötsligt blivit såhär ? Får väl gå och kolla upp mitt blodsocker, för att vara helt säker!

Jag var en snäll vän förut btw. Becka ringde och sa att tåget varit försenat så hon missade bussen till Ljungsbro och nästa gick inte fören efter över en timme. Så åkte och hämtade henne och Emil från resecentrum men blött hår då jag precis kommit ut ur duschen ;) Vad gör man inte för sina vänner ?! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar