lördag 29 januari 2011

magkaka..?

Lårkaka har jag hört talas om men magkaka ? Min häst har lyckats iallafall!
Åkte ut till stallet, hämtade in hästen och hon såg inte alls halt ut i skritt, så tog in för att borta och kolla igenom mer noggrannt. Hittade inga skador och hon var jättefin i benen, MEN världens största knöl under magen! Blev livrädd först, innan jag insåg att hon måste fått en smäll när vi gick omkull för hela muskeln var assvullen och hård och var jätteöm! Gick en sväng och hon är rätt stel i kroppen och varje gång muskeln rör sig så får hon ju självklart ont och haltar till lite grann. Så hon får vila ett par dagar så får vi se vart det leder.

Min fot är också väldigt fin kan jag lova :p små blödningar och helt blå, haha. jaa, sådant matte sådan häst, eller ?




visst ser det läskigt ut ? :o


snygg fot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar