måndag 17 januari 2011

ännu en skolvecka

Då var måndagen avklarad! började tio i elva med resurs svenska som jag gick på. Hade inga rester, mer än temat men behövde inte gå på svenskan för det, så blev inte mycket gjort där.. Sen metor och två timmar samhäll efter lunch. Snacka om att vreta förvandlas till en helt annan skola nu! Alla går runt med en varsin bärbar och skriver på dem på lektionerna, man får inte ha ytterkläder eller arbetstrelaterade kläder på sig i skolan, utan måste byta om till andra för att ens få gå in i skolan. jisses! Jag är glad att jag fick uppleva bästa vreta iallafall! :)

Åkte till stallet efter skolan iallafall, och eftersom det är glashalt ute kommer jag ingenstans med min häst, så det blev rykt och puts på henne och sen gå en pyyytteliten sväng runt vid stallet.. På onsdag ska vi iallafall till ridhuset och hoppa lite :D

Ikväll händer det inte mycket ser det ut som. som vanligt i princip.. vad har hänt egentligen? är sitter jag själv i en lägenhet medan en försvinner åt ena hållet, en annan åt andra. Ingen vill hitta på nått utan alla har sitt eget :(


halva min outfit för dagen, hade ett par ljusa dieseljeans också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar