söndag 2 januari 2011

tar åt mig

Har precis kommit hem från stallet nu. Varför känns det som jag skriver så väldigt ofta ? :p aja, sant är det iallafall och red Shimada först och hon var rätt piggelin idag och galopperade på stället och hoppade runt, men hon är ganska söt så det gör inte så mycket. :) Hon fick ju vila igår också så..

Sedan var det dags att rida Allan. Skulle ridit hälften på Allan och sen bytt och ridit Lina sen, bara för att försöka galoppera på Allan. Det är ingen som har lyckats med det förut, så Kerstin ville att jag skulle försöka. Det slutade iallafall med att jag red Allan hela rundan OCH jag fick galopp på honom flera gånger :D lite stolt sådär, och när man får beröm av Kerstin som säger att man är otroligt duktig, då kan man inget än ta åt sig allt! När det kommer från henne liksom! ;)

Ska ut igen på torsdag men då tar jag Lina och sen ska jag förklara och hjälpa till när Jörgen rider Allan.


En bild på Lina, sen i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar