söndag 23 januari 2011

Herr Ågren har hälsat på

jisses vilken grym utgång det blev !
Moa och jag var hos Bella vid klockan sex och gjorde oss iordning det sista innan vi började förfesta. Blev kortspel, musik, videoklipp och bilder. trevligt trevligt !
Vid tio blev vi inskjutsade till Puls där vi betalade och gick in. Moa och jag gick direkt till dansgolvet, medan de andra gick till Dehli för att dricka lite till innan. Sedan blev det dans, dans och åter dans till det stängde klockan tre! huur nice?!

Kom hem runt fyra någon gång och vi låg och pratade ett tag innan vi skulle sova. Dock kom det tre fulla pöjkar och ville ha plats, så blev inte direkt mycket sömn för min del där inte.. någon timme typ :P

Åkte sedan med bussen hem och då började man känna sig lite dålig asså.. Men det gick över litegrann som tur var, och när jag äntligen kom hem till Finspång däckade jag i min säng i två timmar till, innan det blev mat.

Det var en grym utgång med världens bästa folk som måste göras om !! :D <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar