fredag 28 januari 2011

skräckfilmer alltså..

Skräckfilmer är verkligen någon som påverkar mig starkt! det förstör mitt liv till viss del, men ändå fortsätter jag att kolla på dem.. Kan inte sova med fötterna utanför täcket längre, är rädd för att gå ute när det är mörkt själv, kan inte ha för draperiet när jag duschar, och allt är tack vare skräckfilmer.

Ikväll blev det iallafall One missed call. Vet inte om jag tyckte att det var så himla bra ändå. Den var inte dålig, men det hände inte så mycket i den. kanske lika bra det, haha ? Ändå var jag asspänd och hade tyo hjärtat i halsgropen på vägen hem. Hade som tur var redan förberett med tända lampor, tvn påslagen och internet igång, så gick rätt bra ändå!

nae, borde helt enkelt sluta kolla på sånna filmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar