tisdag 25 januari 2011

legat i idag

Klocka åtta ringde klockan imorse, men gick inte upp fören halv nio och åt frukost och bytte om. Vid nio åkte jag och Malin till stallet för att hoppträna lite grann. När vi väl kom till ridhuset så var det bokat, så fick ta det lilla ridhuset istället som är typ 10*20 meter (!), alltså huuur litet som helst. Shimada gillade det inte alls.. Var jättestudsig och gick mest på tvären och fick inget flyt framåt.. hoppade en liten gymnastik kombination och hon hoppade bra över dem, men fick som sagt inget flyt då man fick vända upp från väggen och efter ett galoppsprång kom första hindret :S

Skolan började tjugo i ett och jag hade tappsko på schemat. Gick väldigt bra, men var lite svårt i början att komma ihåg alla verktyg, men fixade det till slut!

När jag kom hem gick jag och handlade, gick till vårdcentralen och sen städade jag hela lägenheten aasnoggrant ! Till och med garderoben och allt blev städat och rent, så nu är det superfräscht här :) det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar