tisdag 9 augusti 2011

segaste dagen ever!

började redan imorse med att jag inte ens hörde larmet fören det gick igång för andra gången och det har aldrig hänt! Jag vaknar alltid på första lilla ljudet oavsett melodi, eller om det bara är vibration på. astrött och kravlade mig upp ur sängen och gjorde mig iordning. sen har dagen gått extremt långsamt, hela kroppen har varit matt och inte orkat ett skit! vart helt trött i armen efter andra taget med borsten på hästen, haha. det är inte riktigt normalt! Vi checkade iallafall film på lunchen och tog det lite lugnt, men så fort man kom ner till stallet igen blev jag astrött och matt igen! jaja, vissa dagar ska vara sånna. hoppas bara på att det inte är likadant imorgon då det kommer vara lite mer som ska göras och fler hästar som ska ridas!

nu sitter jag och käkar varma mackor, och ska snart hoppa in i duschen. världens oväder på ingång också nu ju! :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar