onsdag 31 augusti 2011

onsdag

lediga eftermiddagen igår spenderades i sörping. Var inne en sväng på Outlet 210, men hittade inget som passade mig där, så åkte vidare till en kompis och hängde där hela kvällen istället :) skönt att komma iväg lite!

hade sovmorgon idag, så gick ner till halv tio, mockade ett par boxar, viktor red några stycken, en häst till hovslagaren, jag red Lill-Hingsten som gick bra fast han stått i snart två veckor :) duktig liten grabb det där! sprang upp och tog lunch på typ en kvart innan det bar av mot björn svensson för att hämta häst! Atina heter hon, sexårigt sto som är från Holland. haft två föl, så inte mycket riden alls och gick inte att sitta på när vi fick hem henne, så därför har hon varit borta tills nu. så får vi se hur det fungerar med henne! hon ska iallafall vara en GUD på att hoppa, och det är en himla snygg modell måste jag säga. superfin!

haft lugnt i nån timme nu, och ska snart röra mig ner mot stallet för kvällsfodring. får se om jag lyckas tajma Lotte och komma samtidigt som henne, när hon kommer från affären, haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar