torsdag 25 augusti 2011

seeg!

idag har det varit en segdag igen. allt går så otroligt långsamt som man gör och jag hatar den känslan! det ska gå snabbt och enkelt, det gillar jag!

skönt att viktor inte red så många hästar idag iallafall, så vart det lite lugnare. och på lunchen vart det en efterlängtad powernap i två timmar. så himla skönt och behövligt! Gick ner och tog in hästarna och sen hopptränades ett par stycken och jag kvällsfodrade under tiden. så var väl klara i stallet strax innan nio idag och duktig som jag är lagade jag faktiskt mat sådär på kvällen! Och ett glas vin till, och där kände jag mig vääldigt vuxen, haha! har till och med betalat massa räkningar ;)

imorgon är det tiiidigt som gäller då två hästar ska iväg och tävla. hoppas på att vara lite piggare imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar