lördag 6 augusti 2011

allt nytt!

åkte in till stan med mamma vid strax efter två och åt mat på Paus. det är seriöst världens bästa matställe! skulle kunna äta där varje dag , sallad såklart! :D

gick in till telia och ändrade om mitt abonnemang så jag nu har fri surf och sen åkte vi vidare hemåt igen. gick en sväng ner till havet med hundarna så de fick bada, jag plockade in och upp lite hästar innan vi gick till mitt hus och färgade mitt hår. brunett igen nudå! vart lite mörkare än var jag ville ha det, och nu ser jag inte solbränd ut längre som jag tyckte jag var innan :( men jag vänjer mig ! :p

sen åkte mamma och jag gick ner mot stallet och tog in hästarna och sen red Kenney på marken en stund. stark häst som låg på och drog mig ur sadeln hela tiden. men mycket jobb med volter, övergångar, sidvärts så vart hon superfin! och väldigt, väldigt svettig! så spolade av, ut i skritten medan jag kvällsfodrade, sen tog in henne igen och var klar för dagen!

har suttit och fingrat lite på nya mobilen som verkar vara riktigt bra! väntar på ett sms om att abonnemanget har ändrats, sen kör vi på riktigt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar