fredag 26 augusti 2011

fredag

två hästar iväg på tävling idag och hoppade en meter. Gick galant för dem och de skötte sig bra! :) under tiden fixade jag stallet, var på kliniken med Bonieke och lite sånt. Började göra våfflor vid två till lunch och precis när jag fått klart den första ringer viktor och sa att de var påväg hem och att jag kunde göra ordning Aragon, haha. bra tajmat! så var bara att äta den på vägen och börja göra ordning tre hästar för ridning. vid halv fem gick jag upp igen och gjorde mig en våffla till iallafall! sen var det bara att slänga in hästarna, gå upp och kolla på en film som gick på tvn, och nu har vi precis varit nere och kvällsfodrat!

Så nu, klockan 21.22 är min jobbdag slut och jag är trött, så går nog och lägger mig strax. Taggar för ännu en dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar