måndag 22 augusti 2011

måndag

lottes 20 års dag idag rå! hon fick sova så länge hon ville såklart, så jag fixade klart stallet innan hon kom och red en häst innan lunch. sen blev det pannkakstårta och lite lugnt innan vi tog in hästarna vid fem. sen en sväng till systemet såklart och handla massa gött! även en kaffe latte på vägen ut blev det.

sen hem och kvällsfodra och sen in till Pelle och dem för mat. blev lax och avokado till förrätt med champagne till och sen oxfilé och potatis med vin till huvudrätt och tårta och baileys till efterätt! huur gott som helst !

nu ska jag strax sova och imorgon har jag sovmorgon och om de där arbetarna väcker mig imorgon igen som de brukar göra när jag äntligen får sova , då vet jag faktiskt inte vad jag gör! då får de något hårt i huvudet kan jag lova, för jag behöver verkligen min sovmorgon imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar