söndag 24 juli 2011

söndag

blev ingen utgång igår, utan satt på altanen med mina tjejor och snacka massa skit och hade det trevligt hela kvällen! Jag har helt klart världens bästa vänner ! Fick även en störd present av dem, haha. En rosa grimma med hjärtan på och så står det Shimada på nosgrimman, haha! Jag som verkligen ÄLSKAR rosa på hästar, eller inte! det värsta jag vet typ :p så himla störda så det är underbart! Den kommer sitta på hennes huvud imorgon kan jag säga ;)

Idag vaknade vi vid elva typ, åt lite frukost och sen åkte de hem. Vid halv två kom det lite gäster hit och vi åt mat, tårta och jag fick lite tidiga presenter av dem: presentkort på make up store, presentkort på cervera och masssssssa pengar i år igen (y) riktigt bra! :D

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och chilla galet och ladda upp för en födelsedag imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar