onsdag 13 juli 2011

seg uppdatering!

kommer säkerligen komma dagar där det är noll uppdatering, men har helt enkelt annat för mig med jobb och grejer. Igår var vi iallafall på "möte" och middag fram till ett på natten, så då gick vi självklart och la oss direkt när vi kom hem. idag reds några hästar på fm, sen chillade vi galet och tog oss en powernap på eftermiddagen ett par timmar. Tränade för Pelle igår på shimada över lite bommar och ett par småskutt, idag red jag henne själv men över lite bommar och sånt igen :) hon sköter sig faktiskt bra, det är jag som ska ändra om mitt ridsätt lite grann bara, så blir det nog bra !

Insåg också att jag faktiskt fyller snart! 12 dagar kvar ju! vad kan man önska sig egentligen, för jag har ingen aning, haha ? jaja, kommer väl kanske på något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar