tisdag 19 juli 2011

jobba, jobba, joobba!

hur skönt det än är att få vara lite ledig ibland, så måste jag säga att jag nästan föredrar att jobba! det spelar mig inte så stor roll att jag jobbar varje dag, nästan jämt för då har man alltid något vettigt att göra och sover inte bort dagen, ligger kvar i sängen, glor på film och sen går och lägger sig igen utan man kommer ut och gör något vettigt, Underbart! Har sovmorgon imorgon, så går ner till tio och fixar det jag ska då, sen har jag kvällen imorgon, så får se hur mycket jag har att göra imorgon :)

btw så är min axel helt cp. Har nog en nerv i kläm vid skulderbladet mellan knutorna och benet, så har kommit fram till att när man andas in - spänner de musklerna så gör det asont! har suttit och tryckt massa på det och på kanten av skulderbladet på en knuta slutar det göra ont om man trycker hårt.. hoppas jag får en tid hos massören när jag kommer hem i helgen, för det här är inte skönt! får bli lite turk på burk och försöka massera själv så länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar