tisdag 5 juli 2011

nu hejar vi på viktor och sydney!

okej, ska försöka skriva ett vettigt inlägg nurå! fodrade imorse och sen hjälptes vi åt med utsläpp och mockning. vid tolv åkte de andra iväg mot Falsterbo med Sydney. Viktor ska starta ungdoms grand prixen, så nu håller vi alla tummar för honom imorgon! :D

Tog lunch efter det, åkte och handlade lite, red en sväng på shimada på fältet som skötte sig riktigt bra! jobbade på fint och avslappnat trots att det var ett tag sedan hon var ute :) Skulle ridit en häst till efter det, men det behövde köras ut vatten i hagen och jaa, ni vet ju hur det gick förra gången ? det tog alltså lite tid att springa med hinkar från fyrhjulingen istället för att kunna köra enda fram och fylla på, så hästen får vila idag helt enkelt. Sedan var det dags att fodra kväll efter allt var klart :)

Fram tills på söndag har jag 5 hästar att rida! här ligger man i kan jag säga och det är ett ypperligt tillfälle att jobba på mina magrutor ;) + att det är totalt 15 hästar som ska tas om hand på bästa sätt såklart! mycket jobb blir det, men så är det :)

Nu ska jag duscha och sen ska jag faktiskt epilera benen! :o ajajajajaj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar