onsdag 27 juli 2011

onsdag

morgonfodrade och gjorde klart alls om skulle göras imorse som vanligt. Viktor red 4 hästar så det gick väldigt fort idag. Vid ett åkte jag in till banken och flyttade över penga från fond till mitt vanliga konto, innan de pengarna försvinner någon helt annanstans nu! Lunchfodrade när jag kom tillbaka och sen blev det poolhäng i solen i ett par timmar! himla härligt måste jag säga när det äntligen var så fint väder idag! :) fick lite färg t.o.m ;)

De viktiga peronerna kom inte idag, då de var fast i Stockholm på någonting där, så får se när de kommer. Imorgon har jag sovmorgon och sen åker nästan alla iväg imorgon på fotboll, så det blir jag, lotte och viktor kvar här hemma. Och på fredag åker Maxwell iväg också :( astråkigt verkligen, då han stått här så länge!

får se om det händer något roligt ikväll eller om det blir lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar