torsdag 21 februari 2013

torsdag

Hade en himla mysig eftermiddag med madde igår. Ikano en sväng, sen in till stan och till Steve's för mat. kycklingspett och klyftpotatis, så gott! sen gick i lite butiker och checkade läget bara. fick med mig ett par jeans hem. skulle ju egentligen inte köpa nått, men ja, behöver ett par nya jeans, och de här satt faktiskt väldigt bra, så kunde helt enkelt inte låta bli.. Sen åkte jag hemåt runt halv fem kanske, stannade på Ö&B på vägen och köpte lite smågrejer innan jag fortsatte hem. blev en myskväll med mange sen framför tvn och grammisgalan innan vi somnade.

vaknade redan kvart över sju idag! jisses, inte hänt på år och dag typ. men blir väl så när man somnar så himla tidigt som vi gör just för tillfället. jaja, kollade på vakna med nrj till nio innan jag gick upp och åt frukost och eldade, ovanligt va ? har gjort mig klar och ska om nån halvtimme åka till norrköping och moa för att laga god mat tillsammans och prata lite :) känns skönt att vi ses rätt ofta nu för tiden ändå! sen åker jag direkt därifrån till sörping och jobbar 17-21.

har blivit mer jobb nästa vecka också. skulle varit ledig måndag, onsdag, fredag och lördag, men kommer nu bara vara ledig onsdag och fredag. Dock är det bara 4 timmarsjobb de dagarna, så lite onödigt, men blir väl en hundring eller två till iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar