lördag 16 februari 2013

lördag

god morgon!
Var uppe tidigt idag faktiskt. vaknade vid fyra när mange blev inringd för att salta och kunde inte somna om fören typ efter sju sen.. och vid strax innan åtta kom han hem igen, så då gick jag upp så vi åt frukost ihop. Så jaa, ska nog bara chilla galet framför tvn och datorn fram till halv ett då jag ska börja göra mig iordning. Ska nämligen till morbror som fyllt år och äta god mat :)

eftermiddagen igår spenderades från halv två till halv sex på tacobar med Moa. haha, vi sitter alltid så sjukt länge på samma ställe och bara pratar om allt och ingenting. skönt det med ju! :) sen åkte jag och tankade och tvättade bilen innan jag köpte med mig en vaniljlatte och åkte till navestad där mange, pelle och freddie fixade med sina bilar. hängde där till halv åtta typ innan jag åkte hemåt istället och kollade på film tills Mange kom hem. så rätt lugn och skön dag kan man säga :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar