onsdag 20 februari 2013

onsdag

fick allt gjort som jag skulle igår , så var en riktigt chill dag. gick i onepiecen hela dagen faktiskt.. ups! sen blev det mat när mange kom hem och så åkte han iväg på nått sprutningsmöte till nio. men blev lite efterätt när han kom hem - grillade bananer med choklad och glass , mumma! :) sen väntade sängen nån gång strax efter tio.

Nu ska jag strax bege mig mot linköping. har gjort mig iordning, eldat och sådär, så ska jag stanna till på biltema och maxi innan jag möter upp fina Madde på ikano för lite häng nu på eftermiddagen. blir ikano först, sen ikea och så till stan för att äta lunch, blir mysigt! :) var ett tag sen jag träffade henne nu, dock inte lika lång tid som det brukar ta mellan vi ses, så det är ju bra, haha!

hepp, dags att röra på sig, vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar