måndag 25 februari 2013

mörrn mörrn

som mange brukar säger. :)
idag är jag uppe med tuppen i princip, hehe. ne inte riktigt men tidigare än vad jag varit på länge. ska nämligen öppna själv idag på jobbet och så kommer det leveranser så ska ta emot dem innan vi öppnar, så nio måste jag vara på plats :) så är jag själv till 11 innan sabine kommer. Det kommer nog gå prima ballerina det här tror jag! slutar vid två sen, så har hela eftermiddagen ledig för en gångs skull, så himla skönt! :)

annars då, jobbet och stängningen gick bara bra igår. var hellugnt på kvällen så var klara till till strax efter nio och kunde åka hem. sen vart det lite johan falk i sängen, men som vanligt såg vi inte klart utan somnade istället, höhö.

hepp, dags att åka nurå! önska mig lycka till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar