fredag 8 februari 2013

fredag

och där kom helgen , skönt! :) vaknade tidigt idag, redan kvart över sju av att lotus låg ute i hallen och gnällde. sen gick sista personen hemmifrån vid kvart i åtta kanske, så då kom hundarna in i mitt rum och la sig, men då började nån hund ute skälla gärnet! så jaa, så gick det med sovandet, haha. Gick upp vid nio sen iallafall och åt frukost, diskade och städade ur skåpet där alla burkar och sånt finns, så det blev lite ordning på det. snart kommer mormor och går ut med hundarna, och när de kommer tillbaka ska de badas så de blir lite fina. Får se om jag hinner med en tripp till systemet också, eller om jag tar det imorgon istället. :)
funderar även på om jag skulle städa av huset åt mamma nu till helgen. Skulle ju vara rätt snällt faktiskt, och eftersom jag inte har nått annat inplanerat så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar