onsdag 6 februari 2013

onsdag

jobbet gick alldeles utmärkt igår. Himla trevlig stängning med Sabine :) Vi är ju rätt så grymma på att stänga ihop, och är alltid helt klara till nio typ, catching!
sen var det en lite längre resa hem än vanligt då jag åkte till finspång direkt. Möttes av två glada hundar och fick massa pussar av dem, de som aldrig, aldrig pussas i ansiktet annars, men när jag kommer hem går alltid bra :'). pratade lite med mamma innan det var dags att gå och lägga sig. kunde dock inte somna på ett par timmar, och vaknade under natten flera gånger, men känner mig konstigt nog rätt utvilad idag ändå. har ätit frukost och gosat ännu mer med hundarna som är översociala typ, gullisar. ska hoppa in i duschen en sväng och sen är det dags att trimma till kellie lite. kanske blir en sväng till solariet också, nu när det är gåavstånd :)

och jag måste bara säga att jag verkligen har världens bästa vänner och familj som verkligen bryr sig och ställer upp till max när man inte mår bra. <3 all kärlek till er!
fina vänner!

min syn när jag vaknade i morse :)f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar