fredag 15 februari 2013

fredag

ledig idag då, så himla skönt! :)
trots att jag jobbade igår så hade jag en himla bra alla hjärtans dag ändå! fick ju frukosten ihop, sen åkte jag iväg och köpte en ros och en smörgåstårta formad som ett hjärta. kunde inte låta bli att köpa den när jag såg den, haha. Sen hade jag beställt hem ett paket som heter 40 veckor med lite extra kärlek. Det är massa kort i och varje vecka får en av oss ta ett kort och göra det som står på det, och man har hela veckan på sig. Tyckte att det kunde vara lite gullig vardagslyx för oss :) kan t.ex. vara att tända ljus och bjuda på massage en kväll och lite sånna småsaker som ändå blir så betydelsefulla :)

men när jag kom hem från jobbet vid halv tio, så säger mange: vi har nog tänkt precis lika dant.. så har han köpt rosor och exakt samma smörgåstårta, haha. måste ju säga att vi har bra smak båda två ;) så nu har vi att äta kan jag lova! Så hade han dukat upp i vardagsrummet och tänt ljus och gjort fint, världens bästa! <3
så även fast jag jobbade sent så hann vi med en mysig liten "middag" på kvällen och sen mys i sängen innan vi till slut somnade.

Nu har jag ätit frukost, en bit smörgåstårta haha, och färgar bryn och fransar så  känner mig lite fräschare. ska ta in lite ved och elda också och så börja göra mig iordning. ska in till stan till ett och hämta moa, sen blir det skitsnack på tacobar med henne :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar