onsdag 13 februari 2013

onsdag

jobbet gick bra igår och vi var klara till nio, skönt! tänkte stanna och köpa semlor på vägen hem, men såklart var de slut :( så fick somna hungrig igår vilket inte så sådär väldans roligt!

jobb 14-21 idag då, kunde komma lite senare då det är så lugnt såhär i början av veckan. så har käkat frukost och eldat nu och ska chilla jättegalet tills jobbet. eller tänkte göra lite pastasallad innan bara :)

imorgon är det alla hjärtans dag också! :) har köpt ett litet paket till oss båda kan man säga. dock jobbar jag ju 17-21, när min fina har slutat jobbet, så det suger ju. jaja, inte mycket att göra åt. kan ju hoppas på massa mys när jag slutat iallafall. annars tycker jag det är rätt svårt att veta vad man ska ge till sin pojkvän? till en tjej är det ju dölätt ? bara att köpa rosor, choklad, nått smycke eller en gullig liten nallebjörn typ, haha. asså vad som helst som är gulligt och som visar att han tänkt på henne går ju hem! men vaddå, köpa en nallebjörn till sin pojkvän känns väl liite.. eh.. konstigt typ ? haha, nja lyllos killar den här dagen säger jag bara! :) aja, jag satsade som sagt på nått till oss båda som kan vara lite gulligt lång tid framöver, det blir säkert bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar