tisdag 12 februari 2013

tisdag

nejmen hallå! tror det är tur att man inte är en superbloggare, så kassuppdatering det har varit här ! men har helt enkelt inte haft tid. I lördags åkte jag ju tillbaka hem igen. allt har väl löst sig känns det som, vilket är så sjukt skönt! eller ja, det var ju inget som man kan lösa i samma stund sådär, men det känns betydligt mycket bättre nu iallafall :) sen var det 20-års fest på kvällen, som jag egentligen inte riktigt hade tänkt att gå på, men blev så i sista stund ändå. Det var trevligt, men lite halvdött.. jag tog det iallafall lugnt med ett par glas vin och en cider bara eftersom jag skulle jobba dagen därpå. :)

så i söndags väntades det jobb 11-21. det gick skapligt fort, och vi var klara till nio och kunde åka hemåt. Samma sak sen igår. 11-21 och klara till nio. det är så skönt att vara klar med allt när man stänger så man kommer hem lite skapligt!

idag är det 12-21 som gäller, likadant imorgon och sen torsdag 17-21, SEN är jag ledig hela helgen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar