torsdag 9 februari 2012

torsdag

jag är mer död än levande just nu. efter helgens jobb själv så förstörde jag min kropp totalt i princip och fick jäääätteont i ryggen (bäckenet). på måndagen var det så akut att jag bokade in massagetid i finspång på kvällen, så åkte hem bara för det. gjorde asont och hon hittade även att det blivit en inflammation i musklerna runt bäckenet... kändes iallafall lite bättre efteråt, så det var bra!

på tisdagen under dagen fick jag asont igen och pelle tvingade mig att åka till kiropraktorn direkt! så fick en tid på eftermiddagen och åkte till honom och bäckenet var ju då snett, precis som jag trott. han rättade till det, knakade lite mer i ryggen och nacken och fixade till allt. han sa att det var så glappt och känsligt nu då det hoppat fram och tillbaka nu hela tiden så minsta lilla jag böjer mig ner snett, om det så är för att dra ur en kontakt så kan det hoppa fel igen... kuul?!

onsdag och idag har jag jobbat på , men så försiktigt jag kan. fick starkare tabletter av carina borta på kliniken som jag ätit och under tiden de verkar och jag håller igång så jag är mjuk går det iallafall hyfsat bra. men sitter jag still över lunchen så kommer jag knappt upp ur soffan sen när jag stelnat till... likadant när jag ska ut ur bilen. känner mig som 80 år, minst! :(

så hade en djupt och allvarligt samtal med Pelle idag i nästan en halvtimme över telefon där vi pratade om framtiden och så, och jag måste säga att jag har världens bästa arbetsgivare! helt tårögd typ, så det här kommer nog bli jättebra tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar