fredag 24 februari 2012

fredag

nu känns det i kroppen kan jag säga! imorse hann jag kliva ur bilen, gå och hämta hövagnen och komma halvvägs till stallet innan jag fick mjöksyra i benen! helt insane ju! :o annars flöt det på rätt okej ändå med allt. Red lill-hinsgten och han var fin, medan de andra två fick vila. Var en sväng på kliniken med chipp också för att kolla hans öga , men det såg fint ut.

Sen åkte jag hem, slängde i två tvättmaskiner, åt lunch, hängde upp tvätten, pratade i telefon med mange, åkte och solade och sen för att hämta upp min älsklingsvovve!

Nu ligger hon nöjd här bredvid och sover sötan :') hon kommer vara här i helgen och så tar jag med henne hemhem på söndag när jag åker dit över natten. kommer bli perfa! saknar ju någon att pussa på och skeda med på nätterna nu när jag är själv, så nu blir hon offret! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar