söndag 5 februari 2012

söndag

fick fint sällskap av mange igår kväll när jag jobbar klart. så vi chillade, musikade, pratade, kollade lite halv på melodifestivalen och sen däckade vi i sängen.

upp vid sju imorse och mot jobbet. sviiinkallt och mätaren stod på -20 i bilen, buuurrrr! skyndade på i stallet med fodring, gjorde höpåsar och mockade och vid tio var jag klar. Hästarna fick vara inne idag då det var så svinigt kallt så det var rätt chill faktiskt. Så vid strax efter tio åkte jag hemåt igen och kröp ner i sängen igen med Mange ett tag. sen var de baguetter till frukost, lite mer chill och en sväng in till stan. Sen åkte han hemåt och jag ut till stallet för att slänga in lunchen till de små hästarna och nu är jag hemma igen. tar det hellugnt och funderar på om jag ska fixa lite med lägenheten kanske, nu när jag äntligen har tid! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar