lördag 18 februari 2012

lördag

dagen har gått rätt smidigt. hade allt klart till innan elva, så den fixade jag "ridtavlan" så nu är den fin! putsade shimadas grejer och lite sånt också innan jag tog in och red lill-hingsten en stund i ridhuset. lite spänd och studsig, men annars skötte han sig bra. han är ju trots allt bara en bebis :)
sen kom äckelvädret - snöblandat regn, så hästarna fick gå in nån timma tidigare och sen var det bara att ge lunch och åka hemåt. åt mat och nu ska jag snart mot solariet! Lär somna, för det gör jag alltid , så ska drömma mig bort till varmare breddgrader!

sen är det bara kvällsfodringen kvar och sen väntas det feeest! Bella har fyllt 20, så det blir party för henne med massssor med bra folk! Skönt att ha nått att göra och tänka på nått annat nu istället för att bara sitta hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar