söndag 26 februari 2012

söndag

ganska skön dag faktiskt! gjorde klart stallet lite fort, ut med hästarna utom lilla-grå som jag longerade. sen tog jag en tur ut på fälten på Shimada med Kellie i släptåg. båda mina tjejer var så duktiga så och tyckte det var superkul! Shimada var riktigt, riktigt fin idag och jobbade på grymt bra även om Kellie studsade och hóppade runt henne hela tiden :')

sen blev det lite solande på terassen utanför stallet med en kopp te innan jag sopade rent skrittmaskinen. Sen kom emma och hjälpte med mig lunchfodringen och insläppet så det gick smidigt och sen var jag klar fördagen. Packade in oss i bilen och åkte mot Finspång för en snabbvisit här tills imorgon. Börjar sent imorgon så hinner sova ut ordentligt och en tur till frisören innan jobbet. sen blir det en eftermiddag och kväll i stallet där tre hästar ska ridas, jisses! hårdträning där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar