onsdag 22 februari 2012

onsdag

idag har dagen gått fort faktiskt. iallafall fram till lunch. fodrade, mockade, figaro till hovslagaren, longerade Shimada i pessoan, red lill-hingsten, tog in hästarna, gav lunch och sen var det klart! rätt varmt har det varit, fast inte sol idag tyvärr! men det känns nästan som att våren är påväg liite iallafall! :)

åkte hem och åt lunch, bakade chokladkola, duschade och sen har det bara varit chill. Känner mig trött i både huvud och kropp nu. det märks att man har hand om allt själv. ikväll ska jag somna till någon film och så har jag sovmorgon imorgon, men ska vara på sjukhuset vid halv tio så får inte sova ut jättelänge, men lite iallafall. Sen börjar jag inte fören två då jag ska ta in hästarna, sen mocka och rida lite grann innan kvällsfodringen sen, så blir lite mer kvällsjobb imorgon istället. funkar det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar