måndag 27 februari 2012

kväll!

och där var dagen äntligen slut! klippte bort typ två cm på längderna, det slitna, och sen lite mer på det uppklippta för att få det lite fräschare och jag vart nöjd! tvättade det också där så det blev supermjukt! jag undrar dock en sak - varför alla frisörer alltid envisas med att göra mittbena på mig hela tiden! haha, konstigt är det allt då det alltid händer.

Jag kände dock inte direkt för att åka hem, byta till ridkläder och sätta mig i bilen till jobbet och jobba hela eftermiddagen och kvällen efter det här! men det var jag ju tvungen till, så åkte ut och mockade, tog in hästarna, lunchade, red Lill-hingsten först som var pigg , men fin, sen shimada som gryyyyyymt fin!! spänd på saker runt omkring men därimellan, alltså jiisses vilken häst idag! efter henne var det lilla-grås tur och han var också fin! lite bocksprång och mycket överskottsenergi men han lyssnade ändå väldigt bra! Sen sopade jag av stallet, fixade lite och sen kvällsfodrade jag och åkte hemåt.

de senaste dagarna, eller jaa, senaste veckan mer har jag verkligen, veeerkligen funderat över min framtid. det är helt sjukt vad jobbigt det är och det är verkligen stora beslut som måste tas nu! asjobbigt, för det känns som att hur jag än gör kommer det vara något som inte går ihop eller blir som jag vill.. :( så just nu känns det inte roligt att vara vuxen alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar