tisdag 2 april 2013

tisdag

Igår fick jag äntligen en heldag med min man! Sovmorgon och mys i sängen innan vi gick upp och åt frukost. Sen till stan och handla lite byggrejer först, sen lite kläder och mat på ingelsta, sen en sväng till lager 157 och sen hem igen. lite mer mys innan vi gick ut och städade i garaget och avslutningsvis grillade korv :) 
bra dag helt enkelt, och skulle önska vi fick fler sånna! :)

idag ställde jag klockan på innan åtta, då det skulle komma en snubbe och spackla i lägenheten. så visade honom vad han skulle göra och sen gick jag in och la mig igen och somnade direkt. vaknade över tio, haha. jisses, trött period igen?

annars har jag eldat, ätit frukost och sitter och kollar på om man kan få ihop en logga till mange. men vet inte riktigt, bäst att han får vara med från början, så han får det som han vill ha det.

blev riktigt shoppingsugen också, men det är väl bäst att jag sparar pengarna till london istället :) så stannar helt enkelt hemma från stan idag. kan damsuga av huset och skura lite golv istället. jobbar ju nu onsdag och torsdag så då hinns det inte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar