torsdag 11 april 2013

och så var det torsdag

hej hopp. Hanns inte med att skriva nått igår. gick upp och åt frukost , gjorde mig iordning och vid halv tolv typ åkte jag mot stan. tänkte planera in det så bra att jag skulle vara där lite tidigare för att handla lite olja och filter till bilen och mat innan jag skulle möta upp linnea. problemet var dock att linnea var rätt försenad från stallet , så när jag var klar med allt och hade gått en liten runda på stan själv, så hade hon precis kommit hem från stallet, haha. så typ två timmar efter det möttes vi upp. suuuck! men det var trevligt iallafall! gick lite på stan, letade presenter som hon skulle köpa, och så en sväng till hööks :) vid fem var vi klara typ, så då åkte hon hemåt och jag mötte upp mange och åt på kina restaurang. mysmys! Sen hemåt och tog tag i alla tusen papper, så nu har jag ett kök igen! Allt sitter fint och iordning i nya pärmar :) tog väl typ två timmar , haha. sen mys innan vi somnade.

nu äter jag frukost och eldar. ska göra mig iordning för jobb om ett tag , sen kör vi 11-21 idag. vet. låånga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar