söndag 28 april 2013

förändringar..

japp, det kommer att bli en del förändringar. till det sämre. jag mår fruktansvärt dåligt just nu. Kan inte sova, kan inte äta. vill att allt ska bli som förr igen, när allt var bra. alla planer man haft för våren och sommaren är bara att glömma. till öland, falsterbo, bara hänga, festa, sola, bada och ha det allmänt bra.

imorgon flyttar jag hem till finspång igen, på obestämd tid. fyfan, har inte gråtit såhär mycket i hela mitt liv. tårarna kommer så fort det är något som påminner om våra bra dagar. Hur bra allt har varit. pussarna, kramarna, att vakna upp tillsammans, somna tillsammans, planera tillsammans. att göra allt detta själv, känns jävligt hårt efter 1½ år.

jag hoppas bara innerligt att allt det här löser sig. att vi bara behöver tid ifrån varann ett tag och bryta mönstret och börja om från början. jag vill inget hellre än dela mitt liv med den här mannen. han betyder allt för mig och jag kan bara inte släppa det såhär.

så från och med imorgon är jag alltså finspångsbo igen. flytta hem till mamma och hundarna efter att ha bott hemifrån i snart fem år.



jag behöver dig i mitt liv, jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar