måndag 22 april 2013

måndag

hade verkligen fullt upp hela dagen igår! efter en sovmorgon och frukost åkte jag och handlade en snabbis och sedan satte allt igång! taket på huset skulle rivas och en ställning skulle byggas. Sex personer var vi totalt, och allt gick bara bra, men det tar ju lite tid sånt där. men med det vädret som var, var det ju hur trevligt som helst :) En liten paus med korvgrillning mitt i allt blev det också. När alla åkte hemåt sen, fixade mange och jag det sista och vi var klara till lite innan åtta. då väntade solsidan och maria wern innan vi somnade.

Klockan sju imorse vaknade jag av att första hamrandet var igång. Nu är alltså snickarna här för att lägga det nya taket, och ska hålla på hela veckan. så blir tidiga dagar för mig den här veckan. men så fint det kommer bli! :) annars så har jag hunnit med frukost och att storstäda huset idag. hela toaletten är skrubbad också, så nu är det fint!

imorgon väntar jobb igen, liite ångest nu när man varit ledig så länge. har varit så skönt att för en gångs skull vara ledig en hel helg och kunna umgås med folk som är lediga samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar