fredag 19 april 2013

london, dag 3

vaknade upp med en anings ont i halsen idag, båda två. men inte alls farligt, så vi åt frukost, samma som igår och fortfarande lika gott! sen gjorde vi oss iordning, packade ihop alla våra saker och checkade ut från hotellet. men vi fick lämna våra väskor där medan vi tog en sista runda på stan eftersom flyget inte gick fören senare. idag körde vi andra hållet på lite mindre vägar och stannade och kollade i olika butiker. blev lite småköp till som nagellack och sminkborste och sådär. vid halv tolv hämtade vi väskorna och tacka för oss och gick mot tunnelbanan. hittade lätt till rätt ställe och hoppade på. åkte mot liverpool där vi frågade om vägen till bussen och gick och köpte biljetter och hoppade på direkt. stod och väntade 2 minuter på både tunnelbanan och bussen innan de kom, flyt! sen mot stansted alltså! var ute i väldigt god tid ifall nått skulle gå fel så hade ett par timmar där vi åt lite, kollade butiker, även VS där det blev en body mist, och sen lite väntan innan vi fick gå på flyget hem.

resan gick rätt snabbt och smidigt men under tiden började båda två må sämre och sämre. döont i halsen, tjock i hvudet och täppt i näsan som bara blev värre och värre.. väl hemma gick det iallafall suupersnabbt! fem i åtta knäppt vi upp säkerhetsbältena i flygplanet, sen passkontroll, hämta väskor, till bilen och checka ut den, och släppte av madde i kimstad vid klockan nio! huuur snabba var inte vi?! så tio över nio kröp jag ner i sängen tillsammans med min fina man som jag saknat så mycket !

låg och pratade lite innan han somnade och mådde bara värre och värre. somnade till en snabbis till typ halv ett innan jag vaknade igen. sen ringde manges klocka vid tre och jag hade fortfarande inte somnat.. han gick vid halv fyra, och jag somnade halv fem nån gång och sov till halv åtta.. mycket sömn, verkligen...
nu mår jag piss rent ut sagt. döont i huvudet, helt täppt, helt tjock i halsen och så feber på det.. :( dumma väder att lura oss att tro att det är värmare än vad det är..

 menmen, har haft en gryym tid i london men bästa Madde! :) nu är det inplanerat en sånhär resa varje år, så blir nog paris nästa år!, whopppa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar