torsdag 12 december 2013

torsdag

jaa, vad händer i livet? jobb, blandat med möten i princip. försöker få in lite tid med vänner också där emellan. den här veckan jobbade jag hos tyra i måndags, och halvdag där i tisdags innan jag var tvungen att åka på ett möte vid lunch. sen storhandlades det och tvättade bilen och fixade lite.

igår vart det möte, skulle tränat men precis innan jag skulle åka hemifrån skulle jag vara snäll och gå och hämta traktorn som stod ute på ett fält, så tog på mig manges stövlar och började gå. efter halva biten över fältet började leran klumpa sig något så fruuuktansvärt mycket, så jag skojar inte när jag säger att det vägde minst 10 kg under varje stövel. jag orkade liksom inte ens lyfta upp benet vissa steg, haha! vilket gjorde att jag fick världens skav av för stora stövlar , där det nu är ett fint köttsår som gör piiisssont! och sitter precis där träningsskorna snöras.så nej, ingen träning på ett par dagar alltså :/

men mötte upp malin istället och packade och postade iväg massa paket som tyra ska ge bort, så hade att göra ändå :) sen åkte jag hemåt och gjorde mat, fixade med papper och viktors julkort tills det vart kväll.

nu ska jag om ett tag in på möte, iigen! sen handla lite julklappar och i eftermiddag blir det städning av huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar