söndag 8 december 2013

8/12 2013

en lite udda helg har detta varit!
jobbade ju på frasses med bästa sabin. allt gick bara bra och jag kunde stänga till klockan åtta. åkte hem och åt lite godmat med mange som han hade fixat :) efter två timmar vart han inringd på snöplogning, så han åkte iväg vid halv elva ungefär. så jag såg på film och gick sen och la mig. vaknade vid fem av att han fortfarande inte var hemma, och blev såklart asorolig att nått hänt.. men stackarn fick åka ett andra varv så höll fortfarande på att köra för fullt! så klockan nio (!!) på morgonen kom han hem igen! vi åt lite frukost och gick och la oss igen. han somnade rätt fort och jag låg kvar till elva innan jag gick upp och tog in lite ved och började elda, och fixa lite.

vid ett kom mamma och hämtade mig och vi åkte på julmarknad och höll på att frysa ihjäl typ, sviiinkallt!
sen hem, duscha, äta , göra sig iordning och sen ner till moa och robin för lite förfest innan vi åkte mot fröberga för bellas fest :) hade väldigt trevligt och träffade såå många saknade människor från vreta! fram emot halv ett , åkte vi till moa och robin en sväng för lite efterhäng och kom inte därifrån förren nästan halv tre, så var hemma kvart över tre sen.. liiite segt! men somnade rätt fort, och vaknade vid tio idag. låg kvar och myste massa till typ tolv innan vi gick upp och åt frukost och började planera dagen lite, när jourtelefonen ringde och mange vart utringd på saltning.. så jaa, nu sitter jag här i soffan med kaminen igång ooch bara väntar på att bli insnöad typ, haha. hoppas iallafall att han kommer hem till rätt skapligt ikväll, så vi kan få den här kvällen tillsammans iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar