tisdag 12 november 2013

tisdag

gårdagen blev väl lite konstig kanske, haha. tanken var väl att mange skulle ha ett möte här hemma, samtidigt som jag lagade mat. sen äta, kolla min bil, smörja plogen och sen myskväll. Dock kom han som hade mötet assent, så bilen blev fixad först  (förhoppningsvis), sen bytte däck, sen upp och vänta en stund på att han skulle komma, sen satt de och hade möte aaaslänge och SEN kunde jag laga mat. vilket betydde att vi åt mat vid halv tio på kvällen, vilket även var min lunch.... bra jobbat! så sen var det helt enkelt bara att gå och lägga sig. haha :p

idag ska jag äta lite bättre iallafall! ska in och besikta bilen om ett tag, sen ett möte , efter det äta och till sist träning! :) blir ett corepass idag, hoppas att det ger lika mycket som förra gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar