söndag 24 november 2013

24/11 2013

den här helgen har blivit en riktig kompishelg! :) i fredags var jag uppe klockan sju och vid åtta började corepasset. Jag kände mig faktiskt lite matt i kroppen där efter ett tag, vilket jag vet berodde på att jag inte ätit någon frukost. det är så svårt det där.. jag behöver egentligen äta innan, för jag vet att det finns en risk att jag svimmar, men jag får sån fruktansvärd håll om jag äter innan en träning, om det så är över en timme innan. och jag känner ju inte direkt för att gå upp innan sex för att hinna äta frukost liksom.. jaja, igenom passet kom jag iallafall, även om jag inte riktigt orkade hålla ihop fullt ut, för magen var typ död av ansträngning, haha. den där tränaren alltså!

sen åkte jag iallafall direkt till moa och vi började med en ledundersökning på mig. det är intressant faktiskt och kul att hon utbildar sig till nått sånt, så man faktiskt kan få lite koll på allt :) kom iallafall fram till att jag inte riktigt sitter ihop. är sned , olika lång, glappar lite här och var och jaa, lite lös helt enkelt ;)

sen åkte vi in till mirum, checkade läget, åt pastalunch, och sen åkte vi hem igen och spelade spel, drack vin och hade det trevligt med robin och ronny hela kvällen :) Åkte hem vid halv tolv typ, så det vart en riktig moadag!

I lördags åkte jag till hästarna så jag var där till tio. Red ut Corvara tillsammans med frida som red Joe. En liite taggad häst hoppade jag upp på som inte ville stå still och studsade runt till en början, men bara vi kom en bit så slappnade hon av och var stundvis väldigt fin :) När allt var klart i stallet åkte jag vidare till katrineholm och linnea! det var verkligen inte igår! :) åt mat ute, pratade om allt som hänt och hade det mysigt. sen åkte vi till stallet och tog in hästar, fixade lite åt zuri och sen hem igen och lite mer skitsnack innan klockan blev halv sex och jag åkte hemåt igen.
på kvällen blev det lugnt här hemma med en drink och lite film.

idag har jag städat ur förrådet i huset och sopat golvet där inne, rensat bland alla skor och lite så. tagit in massa ved, städat undan lite och fyllt på spolarvätska i bilen. såg typ ingenting när jag åkte hem igår pga allt salt! ska väl fortsätta fixa lite mer så får vi väl se vad som händer mer av dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar