tisdag 26 november 2013

26/11 2013

och så börjar man bli sjuk :( i söndags em hjälpte jag mange nere i logen med att fixa formar och grejer och det var sjuuukt kallt! förfrös fötterna trots tre strumpor och gick ändå runt med mössa, tröjor, min jacka , manges jacka och vantar, och ändå var det kallt. sen träningen igår på det hela och sen vara ute hela kvällen igår också. så jaa, vaknade täppt och med ont i halsen, så nu dricks det finrexin för fullt! det får inte bryta ut helt!

jaja, var på möte med jobbcoachen igår, mest ett första samtal bara, så inget konstigt. Efter det blev det ett corepass innan jag åkte hemåt :)

idag står ett seminarie på schemat vid klockan tre. annars ska jag försöka ta det himla lugnt idag och hoppas jag är helt frisk imorgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar