torsdag 26 september 2013

torsdag

Från en lugn vecka till att faktiskt ha saker att göra varje dag, inte illa! i tisdags kom moa över en sväng för lite girlietalk. sånt behövs alltid! sen på kvällen åkte jag och mange in till linköping för att köpa lite brevlådor och en dymomaskin, som visade sig inte funka alls..
igår vaknade jag upp sjuk. eller ja, väldigt förkyld iallafall. ont i halsen, huvudet och snuvig och allmänt hängig.. men var bara att bege sig till linköping för att byta dymon, som ändå inte fungerade när jag kom hem, och sen sätta sig i traktorn och harva ett gärde. när det var klart på ett par timmar, gick jag hem och bäddade ner mig tills mange kom hem. då var det dags att så det sista, så hjälptes åt med att fylla på och när jag sen körde, gick jag hem och tog en varm dusch och bäddade ner mig igen, tills han nästan var klar. då hjälptes vi åt med det sista och gick sen in och landade framför tvn.

idag åker jag till finspång och stannar över natten. ska hämta lite stallgrejer, yes, ni läste rätt!, så stannar även och hälsar på lite grann :)

imorgon åker jag iväg på lite äventyr nämligen. mer om det sen! och på lördag blir det en sväng till moa och umgås lite , och på söndag är det dop :) fullt upp alltså, trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar