söndag 22 september 2013

söndag

vilken helg!
i fredags åkte jag och hämtade upp linnea i norrköping efter lunch. sen åkte vi hem, gjorde oss iordning lite, snacka massa skit och hade allmänt trevligt! Lite senare hämtade vi upp madde i linghem, handlade smörgåstårta och åkte hem och åt och fortsatte fixa oss och förfestade lite. Halv nio skjutsade mange in oss till stan, där vi mötte upp Moa och josefine, och fortsatte förfesta hos josefin. Vartefter gick vi ner till puls och där började festandet! Lite drinkar, dans, norlie och kkv, mer dans och hamnade som alltid på lilla dansgolvet och dansa till massa gamla godingar och hade riktigt roligt med bra folk! Klockan tre kom skjutsen och vi åkte förbi söderköping och släppte av moa, sen hem och hämta smörgåstårtan och sen satt vi och fylleåt nere hos freddie och snackade massa. så halv fem ramlade madde och jag in genom dörren för att sova, haha!

vaknade sen upp klockan åtta typ, asså vaaaarför vaknar man alltid så himla tidigt när man varit ute ?! men somnade väl om korta stunder tills madde kom in vid tolv kanske. så vi pratade lite om kvällen, kollade på tv och chillade tills det var dags att gå upp och äta frukost. mådde lite sådär från början. ont i huvudet och eftersom man inte ätit direkt när man vaknade så började jag må illa och bli yr, så fick bli ett par rostade mackor innan jag skjutsade henne till tåget sen. Sen gick det typ utför. hade så fruktansvärt ont i huvudet så det typ gjorde ont att titta, så låg typ i sängen och halvsov/kollade på tv tills kvällen och jag började bli människa igen. Då kommer mange på den superbra idén att vi ska på höstfest på kvällen. jisses... men var alltså bara på med sminket igen, och öppna cidern. dock vart det bara två cider för min del, och det var alldeles lagom! var iallafall där ett par timmar och hälsade på lite folk som man inte sett på ett tag, och även Bella! :D himla kul , då jag nog såg henne typ för ett år sen sist! sjukt! 

men sen hem iallafall och isäng till klockan två kanske ? lite senare än var vi tänkt blev det.. klockan sju ringde klockan imorse så fick snällt gå upp, sätta mig i traktorn och åka ut och plocka sten.. jaa ni hör ju, skitkul :p och mådde så himla konstigt! typ yr , skakig i kroppen, lite illamående och bara allmänt konstigt mådde jag.. antagligen för lite sömn, knappt nån ordentlig mat och sen att man varit ute såklart. Men gick in vid tio och sov till tolv så nu mår jag iallafall lite bättre, så det är ju skönt! Men blir en aaaslugn dag idag. har tvättat lite och lagat mat, och det är det enda jag tänker göra idag, haha. så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar