söndag 8 januari 2012

söndag

Linnea åkte hem vid sex på morgonen och jag somnade om rätt snart. vaknade av telefonsamtal som inte ens var meningen vid kvart över åtta och sen kunde jag inte sova mer.. åt en rejäl frukost iallafall framför tvn och sen fixade jag mig och packade lite grejer och åkte mot norsholm/linghem/norrköping/söderköping (eller vad det nu är, haha) och Mange. Nån timme senare kom Moa och Robin också och vi satte oss i bilen och åkte mot örebro! Hade roligt på gustavsvik nästan till stängning och sen var det bara att åka hemåt igen. Forsåkning, rutschbanor, vågmaskiner, blivit sparkad på, fått folk över mig och blivit nertryckt mot botten, slagit i överallt.. ungefär så kan man väl sammanfatta den eftermiddagen ? Kom hem med 8 blåmärken, ett blått knä, ont i bäckenet och lite rivsår här och var, men det är det värt! Det ska synas att man varit på gustavsvik :)

imorse var det upp vid halv åtta och var i stallet vid halv nio ungefär och började släppa ut hästar. De andra var på tävling i mjölby och jag behövde inte följa med, så var hemma och fixade stallet istället :) mockade, red ut shimada en sväng runt fälten, fyllde påsar, tog in hästarna och lunchade. sen åkte jag hem och åt lite mat, det sista av kinamaten, haha. asså det har räckt i fyra dagar! sen mot city gross och handlade lite och sen lite chill.

ikväll blir det filmkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar