lördag 25 maj 2013

jobbjobbjobb...

ingen rolig dag igår! jisses vad folk det var, och så sjuukt underbemannade! hatar verkligen när vi inte är personal så det räcker. men vi löste det ju iallafall, och det är huvudsaken. dock blev det ju rätt sent, eftersom vi inte hunnit med att diska eller städa nånting typ, börjat lite grann, men inte mer än så. väl hemma däckade jag innan jag ens lagt huvudet på kudden.

är väl bara att ladda upp för ännu en jobbhelg nurå. har duschat, eftersom jag inte orkade det igår och ätit en stadig frukost! måste ta med mig nått på vägen också, man vet ju aldrig när jag kan äta lunch. Idag är vi iallafall mellan 3-4 stycken fram till rätt sent, så det ska nog gå bra. blir 12-21 idag och imorgon iallafall. Sen blir nästa vecka lite lugnare. ledig måndag och tisdag, jobb onsdag, torsdag och kortdag på fredag, sen ledig lördag och söndag, skööööönt! och så himla välbehövligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar