söndag 12 maj 2013

back to reality

sådärja, då var helgen över för denna gång. tre veckor till nästa lediga helg, woppa!
i fredags hade jag det hellugnt i solen hela dagen med hundarna, sen lugnt på kvällen med mamma.

Igår fixade jag och donade jag lite med att ta bort lösnaglarna, sitta med baby foot på fötterna och lite sånt fix. Framåt kvällen kom moa hit och vi åkte direkt till skärblacka. Letade efter lite folk som jag skulle känna igen, då typ hela finspång skulle dit, men såg inte en enda. Men rätt som det var kom oliver och kim och hälsade, så hängde med dem sen och gungade till reggaemusik, haha. trevlans , trevlans! Blev medbjudna på grillfest efter det med dem , och spontana som vi är tackade vi såklart ja, och följde med till ett hus i blacka där det grillades för fullt. blev bjudna på dricka, men efter ett tag ville vi vidare, så sa hejdå till dem, blev hämtade och körda till hugo där vi avslutade kvällen. massa prat med gammalt folk, dans , spel och drickande. himla trevligt! Vid två stängde dem och vi började knalla hemåt och gick och la oss :) en riktigt trevlig kväll blev det helt klart som måste göras om!

lite halvdäckade måste vi vart iallafall, för min telefon ringde vid tio i fyra på morgonen, nått fyllesamtal, och jag river ner mobil och lampa och allt på golvet medan jag fortfarande sover och moa hör inget hon heller, haha.
idag har det iallafall varit världens lugnaste dag typ. somnat vart jag än varit och inte gjort ett dugg förutom legat i solen och läst typ. värd dag, men skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar